mandag den 16. august 2010

Smoothie med avocado...

Hos Charlotte, som er en dansk model, fandt jeg en spændede opskrift på smoothie som jeg måtte prøve igår. Udover at blende frugt og grønt tilsætter hun hendes smoothie en halv advocado, som virkeligt gør den lægger og cremet! Grøntsagerne undlod jeg, men advocado er nu en fast bestanddel i min smoothie.
Samtidig drikker hun ikke sin smoothie, men spiser den sammen med frugt og müesli, hvilket også er rigtig lækkert og mætter lidt bedre.
Jeg brugte bar et stort glas frugt fra pose. Posen indeholder melon, annanas, jordbær, vindruer, fersken osv.

Smoothie med avocado
1 stort glas frugt
½ advocado
½ banan
lidt rismælk

Blend frugt, advocado og banan sammen med en smule mælk.
Hæld det i en dyb tallerken og spis det med mûesli og lidt frugt- jeg kom en passionfrugt på. Lækkert!

Ingen kommentarer: