søndag den 7. november 2010

Ugens madplan- uge 45

Mandag: Madklub hos Sofie
Tirsdag: Vegge-deller med salat. (Opskrift følger)
Onsdag: Mortens aften- jeg elsker and: andelår med sovs, kogte kartofler, rødkålssalat med appelsiner og de der "Menu chips", som jeg synes hører til:)
Torsdag: Kristian er ikke hjemme, så det bliver nok noget fra fryseren.
Fredag: Fiskefrikadeller, hjemmelavet pommes frites, remouladesauce og salat/grøntsager til. Æblekage til dessert.
Lørdag: Lotte holder fødselsdag i sommerhuset, så vi laver 3 retter mad og tøsehygger. Jeg glæder mig!
Søndag: Chili con carne eller en gryderet med ris til.

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

uhhm, Chili con carne, yummiii :)

By the way, så ser jeres madplan lækker ud. Gad god min gemal kunne li' fiskefrikadeller.

MissMuffin sagde ...

Sån en omgang chili con carne er bar altid godt og så med guacamole og ris til:)
Kristian spiser ikke så gerne fisk, men fiskefrikadeller og stegte fiskefileter spiser han dog gerne- jeg elsker fisk:)