søndag den 4. december 2011

Madplan- uge 49

Da projekskrivningen virkeligt intensiveres de sidste 2-3 uger her inden jul har jeg helt bevidst ikke lavet en helt masse aftaler, for det dur simpelthen ikke.
Derfor er jeg også en del mere hjemme, så der bliver lavet masser af mad:)
Fredag holder jeg julefrokost sammen med nogle piger fra sekretær-uddannelsen, men det bliver ikke julemad, som jeg servere. Nærmere en god, fyldig salat, godt brød og måske en steg. Desserten ved jeg ikke endnu, for den må ikke indeholde æg..

Mandag: Creamy Chicken and Wild Rice Soup
Tirsdag:Vegetarisk Lasange med 2 slags ost. Dertil " Pomegranate Hazelnut Holiday Salad with Maple Bacon Dressing".
Onsdag: Rester fra tirsdag.
Torsdag: Pulled Chicken Sandwiches with Apple Slaw
Fredag: Holder jeg julefrokost.
Lørdag: Må tiden vise- måske en ribbensteg:)
Søndag: Er jeg på arbejde // nok bare en rugbrød

Der skal bages nogle boller til madpakken, men hvilke ved jeg ikke helt endnu. Måske nogle med rødbede og feta, men det ved jeg ikke lige, om Kristian er med på:)
Skal jeg være helt vildt optimistisk, så håber jeg også, at jeg får tid til at bage lidt sødt, måske nogle jule-muffins til min gruppe...

Ingen kommentarer: