torsdag den 16. maj 2013

Madplan- uge 20

HOV! Har glemt denne uges madplan. Her kommer den!
2 uger med LCHF er slut. Først en hardcore LCHF og så en LCHF Light.
Det har givet inspiration til at spise en del mindre stivelse og gjort det klart, at det er nemmere at skære ned på sukkeret end forventet. Så fremover bliver det mindre stivelse og mindre sukker. Men helt væk, det bliver det ikke! Det er livet for kort til:)


Mandag: Spise hos Mormor :)
Tirsdag: Tomat-Cæsarsalat med Flad-Mave-Dressing
Onsdag: Tammamsalat. Tzatiki. Hakkebøffer.
Torsdag: Spise hos Farmor:)
Fredag: Er jeg i Hjerterummet.
Lørdag: Hvad jeg kan få på torvet. Nok noget med fisk, asparges og måske en hollandaise?
Søndag: Må tiden vise:)

Vi skal spise hos mormor mandag, da min lillebror er hjemme fra Grønland for første gang i 2 år.
Farmor invitere nok også til en dag i ugen, så der er en dag uden program, for der er ingen grund til at få købt en masse ind.
Til weekenden skal der "synes" lidt, så der bager jeg nok en omgang boller til at forsøde mine morgener:)

Ingen kommentarer: