mandag den 10. juni 2013

Madplan- uge 24

Vi er så heldige, at vi har fundet en brugt Weber gasgrill(Q100) i rigtig fin stand og til en rigtig fin pris, så nu skal der grilles! Haven er fuld af gode kroge, så det er skønt at spise aftensmaden ude!
Ja, og så er vi også så heldige, at Føltved har jordbær og nye kartofler. Uhm, jeg elsker denne tid på året:) Så skidt med al det der LCHF osv; nye kartofler er det bedste!
Det går ikke så godt med vegetar-dagene, men generelt spiser vi mange grøntsager og kun små mængder kød. Jeg spiser som regel også kun kød til aftensmaden..

Mandag: Kartoffelsalat med asparges og feta.
Tirsdag: Spise hos Lise.
Onsdag: Stegt fisk, nye kartofler, dampet sommergrønt og ærtemos.
Torsdag: Er jeg alene hjemme.
Fredag: Kartoffelsalat, sprødsalat og frikadeller.
Lørdag: Spise hos mormor.
Søndag: Må tiden vise.

Endnu en uge med eksamensopgave-skrivning, så der skal nok bage lidt boller og så skylder jeg også en omgang amerikanske pandekager. Vi starter altid dagen med at spise en god morgenmad sammen:) Springer hylden ud og kan jeg nå at plukke mig nogen, så skal der laves hyldeblomstsaft!


Ingen kommentarer: