søndag den 16. juni 2013

Madplan- uge 25


Jeg elsker denne tid på året, hvor der bare er masser af danske grøntsager, kartofler og jordbær at få. Vi spiser virkeligt mange kartofler og jordbær, for de smager fantastisk :) Så skidt med, at kartofler er "forbudt" spise, for de smager fantastisk! Til gengæld prøver jeg at undgå at falde i fælden med at spise alt for mange af de lette grøntsager, så vi skal have en del sommerkål.
Ugen er præget af mange planer, men lidt mad er der da tid til at få lavet. Vi håber på, at vejret er med os, så vi kan grille!


Mandag: Sprødsalat, nye kartofler, tzatiki, kryddersmør og fyldt kyllingebryst.
Tirsdag: Er jeg ikke hjemme.
Onsdag: Grønne salater med spidskål, ærter og mormordressing.  Frikadeller og nye kartofler.
Torsdag: Fish Tacos with Coleslaw.
Fredag: Burgere med pesto, ost, bacon og masser af snask! Måske på grillen!
Lørdag: Er jeg ikke hjemme.
Søndag: Må tiden vise- kan være ramt af tømmermænd :)

Denne uge skal der nok ikke bages en masse, kun lidt brød til weekenden.
Ja, og i weekenden skal jeg faktisk noget spændende og der skal der laves kage :)

Ingen kommentarer: