onsdag den 10. juli 2013

LCHF-sushi

Jeg er ikke den store sushi-spiser og bliver det nok heller aldrig. Smagen af tang er bare ikke mig! Ja, og så har jeg et meget anstrengt forhold til både rå og til røget fisk.. Såå, der er ikke meget tilbage at være vild med:)
Alligevel kastede jeg mig ud i en omgang sushi uden ris, for jeg havde både flødeost og en rest bagt ørred på lager. Opskriften er fundet hos Valdemarsro. Det var okay og ville være nemt til fx madpakken, men ikke noget jeg er særligt pjattet med. Så hellere en god skive rugbrød:)
Tangen er smurt med flødeost rørt med wasabipasta, sprøde grøntsager og fisk. Rullet, skåret i skiver og drysset med sesam. Jeg er ikke vandt til at lave sushi, så rullerne blev lidt løse. Jeg brugte en rest bagt ørred, gulerødder, peberfrugt og agurk som fyld.

Ingen kommentarer: