søndag den 20. oktober 2013

Madplan- uge 43

Jeg er virkeligt ide-forladt for tiden og det er en kamp at lave madplanen. Øv, håber at det vender. Alt ender i en version over fløde og svampe, for det er det eneste jeg craver lige for tiden. Liiidt kedeligt! Tror måske også det hænger sammen med den manglende tid, for det kniber lidt med at få kigget andre madblogs, foodgawker og min elskede samling af kogebøger.


Mandag: Koteletter i fad (rest fra søndag), kartoffelmos og dampet broccoli.
Tirsdag: Spise i madklubben.
Onsdag: Stegt kylling med senneps- og cidersauce. Kartoffel-blomkålsmos og ristede svampe til
Torsdag: Rugbrød, råkost, remoulade og stegt fiskefilet.
Fredag: Spicy kyllingedeller med grønt, hummus og (forsøg nr. 100 på) hjemmebagte pitabrød.
Lørdag: Er jeg alene hjemme // i Hjerterummet
Søndag: Skal vi spise på Søgaards Bryghus.

I praktikken er der køkken, hvor der hver dag bliver lavet morgenmad og frokost. Her får jeg lov til at få styret min bage-trang, for jeg bager gerne bollerne til morgenmaden. Ret hyggeligt:) Herhjemme vil jeg dog se om jeg ikke kan få bagt nogle boller til Kristians madpakke, så han får lidt afveksling fra rugbrøden. Her til aften har jeg både fået bagt cookies og biscotti, så nu er kagedåserne igen fyldte og der kommer et par opskrifter her i ugen hvis de er vellykkede:)

Måske I kan hjælpe mig med næste uges madplan?
I fryseren befinder der sig en svinemørbrad, 500 g. hakket oksekød, 2 store øko-kyllingelår, 2 tunsteaks og en del rødspættefiletter.
Spændende opskrifter modtages gerne- både afprøvede og uafprøvede:)

Ingen kommentarer: