mandag den 10. marts 2014

Madplan- uge 11

Det er svært at finde på noget til ugens madplan, for jeg er begyndt at drømme om asparges og nye kartofler, men det er lige tidligt nok. Vi skal hvertfald have kartoffelmos, for sæsonen for den slags er snart slut og jeg elsker kartoffelmos :)
Jeg prøver ellers at begrænse mængden af stivelse i det daglige, for det trives jeg godt med, men mine kartofler slipper jeg aldrig helt.


Mandag: Fastedag.
Tirsdag: Svinemørbrad på panden med svampe, grønt og fløde. Blomkålsris til.
Onsdag: Nicole kommer og spiser.
Torsdag: Fastedag/Alene hjemme:
Fredag: Kylling svøbt i bacon. Sweet potato nudler og hvidløgssauce til.
Lørdag: Steaks, kartoffelmos, svampesauce og broccolisalat.
Søndag: Er jeg på messe.


Jeg er blevet ret glad for det helt grove lowcarb-brød og skal prøve en ny opskrift med inspiration fra Lotte. Når Nicole kommer onsdag skal vi nok have en solid chokoladekage til dessert og jeg har jo lige fået en bog fuld af chokoladefristelser:)

Ingen kommentarer: