lørdag den 11. september 2010

"Kager der smager og andre søde sager" af Alette Bertelsen..


"Kager der smager og andre søde sager" af Alette Bertelsen er en dejlig kagebog og nok en af de første jeg fik til samlingen:)
Den er fuld af lækre kager, smukke billeder og dejlige farver, hvilket jeg jo ikke kan stå for.
Jeg har flere ynglingskager fra bogen; Mandelmarengslagkage med rabarberkompot og vaniljeflødeskum og en mandelkage med syrlig creme, så en kan ikke undværes:)
Der er både kager til de lidt mere øvede, men også kager hvor alle kan være med.
Der er både fine lagkager og konditokager, men også bradepandekager og kager til børnene, så der er noget for enhver smag og til enhver tid!

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Hæhæhæ! Jeg troede lige et øjeblik, at du var 'røget i' og havde købt en ny bog! :-D

Jeg har desværre ikke fået prøvet så meget fra bogen endnu, men den er virkelig indbydende at læse i.

MissMuffin sagde ...

Halloo, tror du ikke jeg har bar lidt viljestyrke?!
Selvfølgeligt er jeg ikke røget i, haha...