søndag den 18. december 2011

Madplan- uge 51

Peev... Der er jo juleaften lige om hjørnet!
Næste uge byder på intensiv projekt-arbejde, men der skal laves ordenlig mad, for det er der brug for inden vi går ombord i al den lækre og fede julemad. Derfor skal vi denne uge have godt med salater og rodfrugter, så jeg fik lige klemt en tur på torvet ind lørdag morgen inden arbejde, for der kan jeg få det hele i de mængder jeg har brug for.
Håber også at nå en tur forbi onsdag, for et stykke fulfed ost og gode appelsiner hører sig juledagene til her i Østergade.

Mandag: Stuffed shells with sausage and spinach. Salat til.
Tirsdag: Chicken Florentine Puffs. Råkost til.
Onsdag: Fiskefileter, kartofler, persillesauce og gulerodssalat.
Torsdag: Skal jeg ud at spise og i teater
Fredag: Pulled Chicken Sandwiches with Apple Slaw
Lørdag: Juleaften!
Søndag: Julefrokost hos Farmor og Farfar

Dejen til Surdejsbrød står til hævning på køkkenbordet, så der er brød til madpakkerne.
Der skal også laves risengrød både fredag og søndag, for jeg står for risalamanden til både juleaften og julefrokost hos Mormor 2. juledag.
Har jeg tid og overskud skal der sidst på ugen bages noget morgenbrød til juledagene, så vi har lidt godt at stå op til. Har jeg ikke det, så er det praktisk at bo overfor en bager:)

Ingen kommentarer: