søndag den 19. februar 2012

Madplan - Uge 8

Ferie for mit vedkommende og arbejdsuge for Kristian- dog har vi begge forlænget weekend, som rigtig skal nydes:)
Dog skal der ikke laves ret meget mad den her uge, for der er sørme mange aftaler, som inkludere mad:)

Mandag: Vegetarburger- enten med kartoffelbøf eller svampebøf.
Tirsdag: Er jeg lokket til Running Sushi på Shan Kou.
Onsdag:Gnocchi med pancetta, cherrytomater og spinat
Torsdag: Hygge med den gamle gruppe.
Fredag: Bagte portionskartofler, bøf, salat og sauce.
Lørdag: Frokost hos Lotte og Carsten og aftensmad hos mormor:)
Søndag: Kristians livret: kødboller i tomatsauce.

Der skal bages en portion boller og så tror jeg, at ugens hjemmelavede pålæg bliver kyllingekød fra fryseren med lidt pesto og tomater.
Heldigvis er der flere lejligheder til at bage kage i, så det bliver godt!

2 kommentarer:

Ulrik sagde ...

Den ser super lækker ud. Især onsdag. Jeg elsker gnocchi og sammen med pancetta går man aldrig galt med det :)
m.v.h.
Ulrik
http://spisekammer.blogspot.com/

MissMuffin sagde ...

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har prøvet gnocchi før, men nu skal det være. I denne omgang en færdigkøbt version, men viser det sig som en succes lyder det heller ikke så svært at skulle lave selv..