søndag den 29. april 2012

Madplan- uge 18

Uge 18 er en smule travl herhjemme, så det bliver ikke til de store udfoldelser i køkkenet.
Hvedeknopper får jeg ikke selv bagt, for jeg gider ikke rigtigt mere hveder, når jeg er færdig inde i Salling.
Fiskefarsen plejer jeg at købe færdiglavet hos fiskedamen på torvet, men i denne uge vil jeg prøve selv at hakke fisken og lave remouladen.

Mandag: Steaks, salat og et godt flute.
Tirsdag: Fiskedeller med hjemmelavet remoulade, ovnfritter og gulerodssalat.
Onsdag: Spiser vi ude.
Torsdag: Arbejder jeg sent (Pga St.Bededag).
Fredag: Grill i sommerhus med Lotte og Carsten- grillede burgere med det hele:)
Lørdag: Pasta med langtidssimret kødsauce.
Søndag: Hjemmelavede pizzaer.

Denne uge skal Kristian bare have rugbrød med på madpakken, for han er også rigtig glad for rugbrød.
Til min egen madpakke skal jeg ha bagt nogle knækbrød, men nu må vi se om tiden bliver til det- ugen er ret travl!

Ingen kommentarer: