søndag den 17. juni 2012

Madplan- uge 25

Nu blev der lavet en del mad og bagt en del i sidste uge, men denne uge er eksamens-uge og samtidig er der en masse arbejde, så ambitionsniveauet er skruet noget ned.
Eneste mål er, at vi skal have masser af nye kartofler:)
Der bliver vidst ingen vegetardag, men hele 2 fiskedage, hvis det det da er muligt at få friske hummerhaler ved fiskemanden. Ellers finder jeg nok på noget andet:)

Mandag: Salad Nicoise med brød til.
Tirsdag: Aspargessalat med vaniljeolie, nye kartofler og kyllingedeller.
Onsdag: Frisk pasta med hummerhaler og rosevin.
Torsdag: Melonsalat, nye kartofler, tzatiki og bøf.
Fredag: Arbejder jeg sent.
Lørdag: Skt.Hans- vi ved endnu ikke, om vi skal noget....
Søndag: Må tiden vise...

Til Kristians madpakke bager jeg nogle FrokostFirkanter og sidst på ugen gør jeg nok et nyt forsøg med Tante Sød's sandwichbrød, nu hvor mit bagekarma er vendt tilbage:)

2 kommentarer:

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

Yeahh, hepper på "mit" toastbrød. Du er sej og vedholdende - det er gode bage-kvaliteter:-) God uge - pasta med hummer vil jeg gerne se her:-)

MissMuffin sagde ...

Tante Sød, gør lige det! Line fik jo også det fineste toastbrød ud af hendes forsøg:)
Håber bare, at fiskemanden får friske hummerhaler hjem, ellers må det vendte til næste uge..