mandag den 24. september 2012

Madplan- uge 39

Denne uge bliver en hård en af slagsen.
Både mandag, tirsdag og onsdag er jeg i skole til 16.15 og det er altså lang tid at høre om matchgrupper, implementeringsprocessor og krisepsykologi! Så jeg er helt flad når jeg kommer hjem!
Denne uge er derfor med nemme og hurtige løsninger. Det gode ved efteråret er, at det igen er suppe-tid. Jeg elsker suppe:)

Mandag: Chicken Fajitas with Cherry Tomato Salsa. Guacamole til.
Tirsdag: Kristian skal tidligt til fodbold = Rugbrød med frikadeller.
Onsdag: Krydret grøntsagssuppe. Hjemmebagt brød til (måske naan?)
Torsdag: Spiser vi ude- nok i Ikea!
Fredag: Perleburger i Powerbolle.
Lørdag: Er jeg ikke hjemme.
Søndag: Hvidkålslasange. Salat til.

Med sådan en kedelig uge skal der fyres godt op under madpakkerne med nogle gode boller af surdej, hjemmebagte knækbrød og måske lidt sødt.
Tirsdags laves der mange deller, så der er til madpakkerne i et par dage, for det er altid et hit.

Ingen kommentarer: