søndag den 16. december 2012

Madplan- uge 51

Ugen før jul er altid lidt travl, men alligevel ser det ud til at vi er hjemme til aftensmad de fleste dage. Sån har det ikke været længe
Jeg plejer at køre efter en dag med vegetarmad og en dag med fisk. Denne gang var det slet ikke et problem, for der var lækre opskrifter på lager, der bare måtte prøves.
Nogen der ved, hvor stor forskel der er på størrelsen af fasan og en fasanhøne? Salling har kun fasanhøner, mens opskriften lyder på en fasan. Så jeg ved ikke om det er for meget hvis jeg bruger 2 høns?



Mandag: Masala Mushroom. Kartoffelmos og dampet broccoli til.
Tirsdag: Madklub: Turkey Burger med coleslaw og ovnfritter.
Onsdag: Er jeg i Hjerterummet :)
Torsdag: Bagt laks med spinat og krydret flødesauce. Brød, salat og ris til.
Fredag: Fasanragout med rodfrugter, timian og hvidvin. Pasta til.
Lørdag: Spiser vi hos gode venner :)
Søndag: Risengrød


Der skal gang i bageriet denne uge. Lækkert brød til madpakken, burgerboller til tirsdag og madbrød til torsdag. Julebageriet er jeg heller ikke helt færdig med, for der skal lige bages en portion vaniljekranse og måske nogle biscotti. Ja, og laves en portion konfekt til Hjerterummets Jul:)

Ingen kommentarer: