mandag den 1. april 2013

Madplan- uge 14

Lige for tiden har vi rigtigt travlt og energien er ikke rigtigt til at lave mad. Det betyder så bare, at vi ikke rigtigt får noget ordenligt mad. Det skal der laves om på! Jeg synes bare, at det er svært at finde på noget, for vi er ved at være træt af kål og rodfrugter! Denne uge er så ekstra udfordret af, at jeg flere dage er ret sent hjemme pga. møder osv, så det skal være rimeligt hurtigt at lave!


Mandag: Takeaway!
Tirsdag:Er ingen af os hjemme til aftensmad.
Onsdag: Spaghetti&Meatballs.
Torsdag: Er jeg sent hjemme. Ristet toast med salat.
Fredag: Vietnamesisk måltidssalat.
Lørdag: Mormors fødselsdag
Søndag: Må tiden vise

Denne uge håber jeg på, at jeg får bagt lidt. Måske nogle macaroons til uni-pigerne, et godt brød til min frokost og lørdag skal der jo helt sikkert bages en Hindbærmoussekage til mormors fødselsdag.
Søndag skal der bages en hel del flutes, for jeg har lovet en kollega i varmestuen at bage flutes til datterens konfirmation.

Ingen kommentarer: