søndag den 26. maj 2013

Madplan- uge 22

Hmm... Jeg laver madplan, men er vidst ikke så god til at få "skidtet" lagt ud! Her kommer uge 22's madplan hvertfald!
Sidste uge med opgave-skrivning bød på enorme mængder brød og kage, så denne uge skal der altså lige skæres lidt ned for de der kulhydrater og store sukkermængder igen.
Lørdag vil jeg på torvet, for rygterne siger, at der er nye, danske kartofler at få. Det har vi ventet på med længsel!


Mandag: Pepperoni Pizza Cauliflower Casserole. Sprød salat til.
Tirsdag: Stegte kyllingelår, bagte tomater og salat med vandmelon og feta.
Onsdag: Spiser vi ude og efterfølgende tur i biffen :)
Torsdag: Blomkålspizza.
Fredag: Kommer jeg sent hjem; en højtbelagt rejemad!
Lørdag: Salat med nye kartofler og friske asparges. Tomatsalat. Gode grillpølser.
Søndag: Må tiden vise- drømmer om en tur på "Hawet" i Blokhus :)

Der skal nok ikke bages en masse i denne uge, måske et godt brød til rejemaden og til weekenden.
Jeg skal nok også en tur i varmestuen, så madplanen kan ændre sig lidt, men så kaster jeg mig nok ud i lidt kagebagning, for kage modtages gerne. Vi spiser også koldskål igen, så jeg skal have bagt en ordentlig portion kammerjunkere, så vi har.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt at få lidt inspiration til ugens måltider. Nogle gange kan det godt være lidt svært at finde motivation og inspiration til at lave madplan hver uge, men det er som om ugerne bliver lidt mere overskuelige når man får lagt madplanen.

Jeg og min kæreste anvender madplanuge til at ligge vores madplaner. Det gør det lidt lættere med et værktøj til at hjælpe én på vej. Samt til at genere indkøbslisten

MissMuffin sagde ...

Det har du nemlig ret i. Skal vi have noget ordenligt at spise og uden for mange indkøbsture/madspild, så bliver vi nød til at planlægge os ud af det..
Jeg kender ikke den side, men det lyder smart! Tak for tip!