tirsdag den 17. august 2010

"Cupcakes" af Cheryl Lindblad..

I sidste uge købte jeg den lille skønne bog "Cupcakes" af Cheryl Lindblad til en 50'er i Føtex i Nørresundby
Bogen er fuld af smukke, lette og lækre cupcakes, hvor især chokoladen har fået en fin plads i bogen.
Hvem elsker ikke også chokolade:)
Billederne er meget smukke, opskrifterne godt forklaret og fortalt og der er en udførlig linkliste bagerst i bogen, hvor man kan købe udstyr, muffinsforme og pynt i svenske, danske og engelske webshops- forfatteren er vidst svensk.
Alt i alt en dejlig bog til billige penge, som jeg klart vil anbefale andre.
Jeg tror endda jeg køber en enkelt eller 2 mere næste gang jeg er i Føtex, for tror de fleste af mine veninder vil sætte pris på den som en lidt anderledes værtindegave..

Ingen kommentarer: