søndag den 30. oktober 2011

Madplan- uge 44

Endeligt en uge med lidt færre planer på programmet- kun weekenden er tæt pakket med arbejde alle dage og fest lørdag:)
Denne uge skal vi have masser af grøntsags-mad, for jeg synes at vi på det sidste har fået meget kød, så nu krydser vi fingre for, at Kristian overlever:)

Mandag: Græskarsuppe med æble og kernedrys(og nok lidt bacon). Brød til.
Tirsdag: Chicken with Cheddar/Beer sauce over Mashed Potatoes. Broccoli til.
Onsdag: Fodboldaften herhjemme // Bloggerhygge hos Bitten
Torsdag: Mushroom Wellington. Sprød salat til.
Fredag: Skal jeg arbejde.
Lørdag: 25 års fødselsdag hos Lise:)
Søndag: Skal jeg arbejde.

Kristian har ind til nu haft kantineordning på arbejde for en yderst rimelig pris. Pga. nedskæringer forringes kantineordningen betydeligt og så stiger den til mere end det dobbelte, så nu skal han til at have madpakke med. Det bliver en udfordring! Så denne uge skal der bages nogle flutes til sandwich, så der er til gode madpakker. Jeg skal også se, om jeg kan opdrive nogle anstændige pølser, for Kristian elsker pølsehorn og de er gode at ha i fryseren som nødration på travle dage.

Ingen kommentarer: