søndag den 27. november 2011

Madplan- uge 48

Denne uge bliver travl på studiet, men så er der heller ikke en masse arbejde eller andre ting på skemaet.
Der er meget "blød" mad på planen i denne uge, men det er det vi har lyst til i disse dage- det kan dog ikke afvises, at det bliver lavet om sidst på ugen..
Kristian elsker risengrød, så det tøt jeg godt afslører kommer på planen de næste mange uger!

Mandag: Risengrød!
Tirsdag: Perlespelt med and, svampe og æbler.
Onsdag: Skal vi noget inde i byen og spiser først på Azzurra
Torsdag: Risotto med soltørrede tomater, rødløgskompot og fisk.
Fredag: Kartoffel- og porresuppe. Brød til.
Lørdag: Arbejder jeg sent // er Kristian til julefrokost
Søndag: Henter jeg junk:)

Denne uge bager jeg en omgang af Madpakkestykkerne og laver en omgang Pesto. Så er der lidt godt til madpakkerne. Jeg skal også lige ha lavet en omgang müesli af en eller anden slags, for jeg er løbet tør.

Ingen kommentarer: