tirsdag den 27. december 2011

Madplan - uge 52

Ugen mellem jul og nytår.
Her er tid til at lave mad, men samtidig er der også lavvande i kassen, så der er fokus på indholdet i fryseren og skabene. Sidste uge var ret hektisk, så derfor er meget flyttet til denne uge.

Mandag: Julefrokost hos mormor
Tirsdag: Arbejder jeg sent - ingen aftensmad.
Onsdag: Chicken Florentine Puff's. Gulerodssalat til.
Torsdag: Aubergineparmigiana. Salat til.
Fredag: Quick Tortelini Bake with Rose Sauce. Spinatsalat til.
Lørdag: Nytåraften- middag med gode venner:)
Søndag: JUNK - bare fordi:)

Der er ingen madpakker denne uge, for vi har begge fri. Alligevel skal der bages noget godt brød til morgen og frokost. Jeg har også et par små projekter i køkkenet, som vi må se om der ikke kan blive tid til at kigge på og så skal jeg stå for kuvertbrød, en spændende salat og desserten til nytårsaften:)

2 kommentarer:

Laura sagde ...

Det ligner temmelig meget min ugeseddel - tror alle er lidt på bar bund her sidst i december, men du formår alligevel at lave nogle lækre retter indimellem lyder det til :)

MissMuffin sagde ...

Laura, det tror jeg også:) Og man har efterhånden også lyst til andet end julemad:) Der var en del tilbage fra sidste uge, hvor vi ikke nåede ret meget, så det hjælper å¨det:)