søndag den 18. marts 2012

Madplan- uge 12

Sidste uge fik vi nærmest intet at spise, for jeg var syg fra mandag til fredag. Ret så trist:)
Nu trænger jeg altså også bare til noget go mad:)
Vi har stadig en vegetarisk dag om ugen, mens fiskedagen halter lidt- vi spiser dog jævnligt fiskepålæg.

Mandag: Kristians fødselsdag- vi spiser ude:)
Tirsdag: Bagte kartofler med baconknas og sprød salat.
Onsdag: Salat med kylling og godt brød til.
Torsdag: Er jeg ikke hjemme.
Fredag: Er jeg på arbejde.
Lørdag: Bøf, kartoffelmos, bagte rodfrugter og bernaise.
Søndag: Pasta with Sundried Tomato Pesto Cream Sauce.

Bollerne til madpakken bliver vidst til pølsehorn i denne uge. Kristians elsker pølsehorn, mens jeg ikke er særligt vild med pølser, men det går nu nok. Så får jeg bar det mere rugbrød:)

Ingen kommentarer: