søndag den 13. maj 2012

Madplan- uge 20

Endnu en travl uge med meget studie, meget arbejde og mange dejlige aftaler- inkl. en enkelt ekstra fridag på grund af Kr. Himmelfart.
Den vegetariske dag springer vi nok let over denne uge, for der er ikke mange dage at lave mad i. Jeg håber på, at nå på torvet lørdag, så vi kan få noget lækkert fisk til søndag.
Lige for tiden elsker jeg fyldige salater, så fremover kommer der nok til at være en ugentlig salat-dag. De fleste bliver nok mandag hvor jeg skal til yoga, for det er hurtigt og tilpas mættende til den efterfølgende træning.

Mandag: "A delicious chicken & avocado salad". Brød til.
Tirsdag: Madklub hos Lise.
Onsdag: Arbejder jeg sent.
Torsdag: Spiser vi ude.
Fredag: "Sæsons Ultimative Burger". Måske ovnfritter til.
Lørdag: Grillerier hos Camilla til frokost. Rugbrød til aftensmad.
Søndag: Rainbow Slaw with Tahini Dressing, fiskedeller og hasselbach kartofler.

Denne uge skal der bages noget madpakke-brød til vores madpakker.
Sidst på ugen bager jeg nok et franskbrød, for jeg har for første gang i laaang tid en hel weekend fri, så det betyder lange og hyggelige morgener.
Da jeg ikke er så meget hjemme denne uge har jeg lovet at lave frikadeller til Kristian, så der er lidt lækkert til hans aftensmad alene.

Ingen kommentarer: