søndag den 29. januar 2012

Madplan- uge 5

Denne uge starter 2. semester og så har jeg en rimelig ond arbejdsweekend i udsigt, så sidst på ugen bliver det nemt og hurtigt mad, for jeg får ikke tid eller kræfter til andet!

Mandag: Hjemmelavede Pizzaer med bund af surdej.
Tirsdag: Avocado, Creamcheese and Salsa stuffed Puff Pastries. Salat til.
Onsdag: Madblogger-pigerne kommer her:)
Torsdag: Er jeg alene hjemme- rester fra fryseren:)
Fredag: Arbejder jeg sent- en rejemad.
Lørdag: Arbejder jeg sent- Spaghetti Pie med salat.
Søndag: Arbejder jeg sent- Club Sandwich.


Til madpakkerne skal der bages nogle fuldkornsstykker.
Der skal også bages kiks og knækbrød, laves müesli og måske bages nogle små muffins til madpakken, så lageret er fyldt til at hverdagen igen begynder.
Måske jeg også bager en portion gulerodsbrud, for de er gode at have i fryseren.
Det bliver i starten af ugen, hvor jeg stadig har ferie!

Ingen kommentarer: