søndag den 11. marts 2012

Madplan- uge 11

En uge, hvor pasta og kartofler dominerer menuen. Selvom al den stivelse og kulhydrat er meget udskældt, så er jeg ligeglad: jeg elsker kartofler og jeg elsker pasta!
Denne uge er der sneget sig en fiskedag med ind. Jeg har aldrig stegt tunsteaks før, så det er jeg lidt spændt på:)

Mandag: Biksemad med spejlæg (af en rest kalkunbryst). Masser af tomater og purløg.
Tirsdag: Tunsteaks med avocadocreme, salat og ristede kartofler.
Onsdag: Roasted Garlic Cheesy Baked Spaghetti. Salat til.
Torsdag: Kartoffelmos med Nem Kyllingefrikasse
Fredag: Er vi nok ikke hjemme
Lørdag: Pasta with Sundried Tomato Pesto Cream Sauce. Serranoskinke på toppen.
Søndag: Er jeg på tur med blogger-pigerne:)

Fantasien er ikke så stor, så ugens boller bliver vidst fra arkivet. Måske nogle Ølandshvedeboller, for dem er Kristian ret vild med.
Engang i ugen skal der bages en portionen Gulerodsbrud til fryseren, laves en ny portion müesli og måske nogle kiks eller knækbrød.

Ingen kommentarer: